Traveller service

Bij de aankoop van Rodenstock multifocaalglazen en/of Rodenstock beeldschermglazen profiteert u bovendien van de exclusieve wereldwijde Traveller Service. Deze unieke service biedt u zekerheid tijdens reizen in het buitenland, ongeacht waar u zich ter wereld bevindt. Mocht uw bril bij een verblijf in het buitenland beschadigd raken of verloren gaan, dan kunt u de schade eenvoudig via de Traveller Hotline aanmelden. U ontvangt dan in een korte tijd en volledig gratis een set noodbrillen (een leesbril en een bril voor veraf) op uw verblijfadres. Zo kunt u veilig uw reis vervolgen. Eenmaal thuis kunt u uw bril laten repareren of een nieuwe aanschaffen.*

In geval van zo’n situatie: stuurt u een foto van uw Rodenstock Card naar travellerservice@rodenstock.com en vindt de verdere afhandeling plaats. Vergeet niet om uw exacte verblijfplaats op te geven.

* De garantie- en servicevoorwaarden kunnen per land verschillen. De wettelijke garantie blijft onverminderd van kracht. Vervangende onderdelen voor uw Rodenstock-bril zijn ook na aankoop nog meerdere jaren verkrijgbaar. Bij schade kunt u uw bril ter reparatie aanbieden en daardoor ook de brillenglazen blijven gebruiken.

Traveller service

Wenst u meer te weten over onze service?

Contacteer ons